مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 15:052023-07-28اقتصادي

فارس من| مطالبه مردم برای ارتقای کیفیت و ایمنی خودرو


مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی خواستار افزایش کیفیت خودرو از جمله ارتقای ضخامت ورق های به کار رفته در ساخت خودرو و همچنین کیفیت رنگ شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی با عنوان وزارت صمت به موضوع ضخامت ورق و کیفیت رنگ خودروها ورود کند عنوان کردند که مصرف کنندگان خودرو در  سالهای اخیر همواره شاهد کاهش کیفیت رنگ خودرو و کاهش ضخامت ورق خودرو ها به بهانه تحریم و عدم گرانی خودرو بوده اند، به خصوص در خودروهای شرکت ایران خودرو این موضوع بیشتر دیده شده است.

آنها همچنین عنوان کردند که با توجه به اینکه قیمت خودروها به تازگی افزایش شدیدی داشته و بحث ایمنی خودرو ها مطرح است، از بازرسی وزارت صمت تقاضا می شود به موضوع کنترل مستمر کیفیت ورق، ضخامت خودرو و رنگ و مقایسه آن با سال های گذشته و خودرو های مشابه خارجی ورود کنند.

* تاکید رییس جمهور به افزایش کیفیت و ایمنی خودرو به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس رییس جمهور با توجه به نابسامانی های صنعت خودرو کشور در مورخ 15 اسفند 1400 دستور 8 ماده ای به منظور بهبود وضعیت صنعت خودرو کشور ابلاغ کرد که در ماده 7 این دستورالعمل به افزایش کیفیت و ایمنی خودروهای تولید داخل تاکید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مطالبه مردم برای ارتقای کیفیت و ایمنی خودرو

فارس من| مطالبه مردم برای ارتقای کیفیت و ایمنی خودرو